offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

אישורי הגעה לאירוע

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

עובדת זמנית
4 בFebruary 2018
אישורי הגעה לאירוע מעולם לא היה פשוט וקל
רישום ממוחשב לאירוע

כשאדם מארגן ומתכנן אירוע רב משתתפים, עליו לבקש מהם בשלב מסוים אישורי הגעה לאירוע על מנת שיוכל פחות או יותר לאמוד את כמות המנות, מקומות הישיבה, השולחנות ועוד, על מנת שכולם ייהנו ממה שהאירוע מציע. כמובן שאין סיבה שתשבו לבצע בעצמכם את שיחות הטלפון האין סופיות, אתם לא תצאו מזה. לחברת ביזנס קלאס יש פתרון חדשני בשבילכם! דיילות וידוא הגעה יעמדו לרשותכם ויבצעו עבורכם את המשימה, ביעילות ובמהירות. זאת כמובן לפני האירוע עצמו, מה לגבי זמן האירוע?

אישורי הגעה לאירוע ועוד!

דיילות וידוא ההגעה יסייעו לכם רבות בתכנון האירוע:

  • אישורי הגעה לאירוע – יצירת קשר טלפוני עם האורחים על מנת לוודא ולאשר את הגעתם לאירוע.
  • סידורי ישיבה – זכרו שוידוא ההגעה מאפשר יצירת סדרי הושבה מדויקים, וכך נמנע מצב של שולחנות ריקים (או ריקים חלקית). יחד אתכם, נארגן את סידורי הישיבה בהתאם לאורחים שאישרו את הגעתם לאירוע.
  • מסרוני תזכורת לאורחים – לקראת האירוע, נהוג לשלוח מסרוני תזכורת לאורחים על קיום האירוע בפירוט מיקום ושעה. אתם יודעים, רק ליתר בטחון..
  • קבלת פנים – בכניסה לכל אירוע יוצבו דיילות או דיילים שיקבלו את האורחים בסבר פנים נעימות ויברכו אותם על בואם, ויבצעו רישום של האורחים שמגיעים ואף יכווינו אותם למקום מושבם.

דיילות לוידוא אישורי הגעה לאירוע

דיילות וידוא ההגעה יסייעו לכם להתכונן לאירוע שלכם בצורה יעילה יותר, ויחסכו מכם משימה נוספת שהיה עליכם לבצע בעצמכם. כעת תוכלו להתרכז בעניינים נוספים הקשורים לאירוע. יחד, ניצור את החוויה המושלמת עבור האורחים שלכם, ואתם תוכלו להיות בטוחים שהערב שאתם מתכננים יעבור על הצד הטוב ביותר מכל בחינה. זה הזמן ליצור קשר עם ביזנס קלאס ולהזמין גם אותנו לאירוע שלכם!

 

Accessibility