offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

יש לכם שאלה לגבי דיילות לאירועים או לקידום מכירות?

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

14 בSeptember 2017

הדיילות שלנו הן הפנים של העסק שלכם, ולכן חשוב לנו שתקבלו את כל המידע הרלוונטי בנושא דיילות לאירועים, ותבחרו בדיילות שמתאימות לכם במידה הרבה ביותר. לפניכם מאגר של שאלות שכיחות ששאלו אותנו עד היום, וכמובן – תשובות. נשמח להשיב לכם על כל שאלה באופן אישי בטלפון או בפגישה.

 

מהן “דיילות לאירועים”?

דיילות ודיילים באים לספק מענה איכותי לצרכים שונים של עסקים כאשר מדובר באירועי חברה, אירועים עסקיים או אירועי קד”מ. דיילות מקצועיות נבחרות על פי מראן החיצוני והיכולת שלהן לספק מענה איכותי ללקוחות בפן השיווקי והשירותי. אתם מוזמנים לקרוא עוד על הייחודיות של הדיילות שלנו בעמוד אודות החברה.

 

מה ההבדל בין סוגי הדיילות השונים?

ההבדל הוא בצורך שלכם, הלקוחות. לכל לקוח מותאמות הדיילות העונות על צרכיו בין אם מדובר בדיילות דוגמניות, דיילות לאירועים, דיילות רישום והכוונה, דיילות ברמניות, דיילות להשמה זמנית, דיילות קד”מ, דיילות מכירות, דיילות הפצה או דיילות טעימה. אם אתם מעוניינים לקבל מידע על כל אחד מתפקידי הדיילות, אתם מוזמנים להיכנס לעמודים הרלוונטים באתר.

 

כיצד יודעים אילו דיילות צריך לאירוע?

זאת העבודה שלנו. אנחנו יושבים אתכם, מקבלים מידע על האירוע ועל החברה ויודעים להתאים את מספר הדיילות, סוג הדיילות והדרך בה הן התנהלו באירוע.

 

אם לא נאהב את הדיילות שיגיעו אלינו?

אם תבחרו להיעזר בשירותינו תוכלו לראות את הדיילות ולדבר איתן עוד לפני האירוע. בניגוד לחברות רבות אחרות, לקוחות “ביזנס קלאס דיילות” מקבלים את פרטי הדיילות לפני האירוע – תמונה, ניסיון מקצועי ואמצעים ליצירת קשר. כך הם יודעים בדיוק מי הדיילות שיגיעו לאירוע שלהם ולא מקבלים “חתול בשק”.

 

כיצד משתלבות הדיילות באירוע חברה?

ב”ביזנס קלאס” דיילות אנו מודעים לצורך ביצירת קונספט ויזואלי אחיד ואיכותי בכל אירוע חברה. אנו נפגשים עם כל אחד מלקוחותינו לשם קבלת מידע מלא על אופי האירוע וצרכי הארגון, ויחד אנו מדייקים את המענה שלנו על מנת שיתאים לאירוע. בנוסף, ב”ביזנס קלאס דיילות” אנו מציעים מענה מקיף לכל אירוע בין אם מדובר במוצרי קד”מ, מנהלי צוותים וארגון אירוע כך שאתם יכולים ליהנות מפתרון מקיף וכולל מבלי להתנהל מול ספקים שונים.

 

מדוע קיים הבדל מחירים בין חברות הדיילות השונות?

הבדל המחירים בין החברות השונות נובע ממספר פרמטרים: איכות הצוות העומד לרשותכם, ניסיון בתחום ותנאי העסקה של הדיילות והדיילים. בביזנס קלאס דיילות אנו מקפידים על כל אחד מהפרמטרים – אנשי הצוות העומד לרשותכם נבחרים בקפידה, לחברה ניסיון רב בתחום האירועים והכנסים ואנו שואפים להעסיק בחברתנו אנשי צוות בעלי ניסיון עשיר ואנו מקפידים על תנאיי העסקה של עובדינו מתוך ידיעה שההון האנושי הוא הנכס האמיתי של ביזנס קלאס דיילות.

 

מדוע חשוב להקפיד על תנאיי העסקה של הדיילות?

תנאי העסקה שאנו מנהיגים בחברה משפיעים על רמת העובדים שלנו. הקפדה על תנאיי העסקה איכותיים גורמת לעובדים מובילים עם ניסיון להישאר לפרק זמן ארוך יותר. בנוסף, עובד שמרגיש שמשקיעים בו הוא עובד בעל מוטיבציה גבוהה יותר. כך אנו מבטיחים כי לקוחותינו ייהנו מדיילים ודיילות ברמה הגבוהה ביותר שיענו על דרישותיהם וציפיותיהם. ובסופו של דבר, זוהי מטרתנו העיקרית.

 

כיצד מתמודדים עם תקציב מצומצם?

חברת דיילות מקצועית תדע להיות יצירתית ולתת לכם את המענה האיכותי לו אתם זקוקים גם בתקציב נמוך יחסית. חשוב לזכור לא לוותר על איכות הדיילות גם בתקציב מצומצם, לדוגמה: מוטב לשכור 2 דיילות ייצוגיות ומקצועיות ל- 5 שעות שבמהלכן הן ישאירו רושם טוב על קהל היעד ויקדמו את המוצר והאירוע, מאשר לשכור 5 דיילות לא מקצועיות ל-8 שעות ולהשאיר רושם מוטעה על קהל היעד.

 

במה ביזנס קלאס שונים מחברות דיילות אחרות?

שקיפות ומקצועיות – אלה הם שני הפרמטרים שמבדלים אותנו משאר החברות. אמנם לחברת ביזנס קלאס דיילות יש עוד הרבה יתרונות לעומת המתחרים כגון – מגוון שירותים, התאמה מדויקת ולקיחת אחריות – אבל כל זה מתנקז לשירות מקצועי ושקוף מול הלקוח ומקצועיות ללא פשרות, שהופכת כל התקשרות עם לקוח למערכת יחסים ארוכת טווח ששני הצדדיים נהנים ממנה.

לקריאה נוספת אודות ביזנס קלאס דיילות >>

מהם השירותים הנוספים מהם ניתן ליהנות בביזנס קלאס דיילות?

ב”ביזנס קלאס דיילות” אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מענה מקיף לצרכיהם בכל הקשור לאירועי חברה ואירועי קד”מ, במטרה ליצור אירועים בעלי שפה אחידה שיעבירו ללקוחות הקצה את המסר הנדרש בצורה מדויקת ונכונה. השירותים השונים המוצעים לכם כוללים מגוון רחב של דיילות ודיילים, מנהלי צוותים, הפקת מוצרי קד”מ כגון עמדות ממותגות ותלבושות אחידות לאנשי הצוות והפקת אירועים על ידי אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם.

למידע נוסף על מנהלי צוותים >>

Accessibility