offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

למה כדאי להיות דיילת?

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

14 בSeptember 2017

להתלבש יפה, לפגוש סלבריטאים, להכיר מותגים ולהתנסות במוצרים חדשים, לצאת לאירועים זוהרים ועוד לקבל על כל זה תשלום. נשמע טוב, לא?
תנו לנו לספר לכם על יתרונות העבודה כדיילת (או דייל), ותחליטו בעצמכם אם זה כדאי.

 

בין אם אתם סטודנטים, בין עבודות, לפני לימודים או פשוט מחפשים עבודה נוחה שתשתלב היטב עם אורח החיים שלכם ועם סדר היום שלכם – עבודה בדיילות אידיאלית עבורכם.

 

בניגוד לעבודות זמניות אחרות כגון מלצרות, מכירות, טלמרקטינג – בעבודת דיילות יש קסם וייחוד שלא תמצאו בשום עבודה אחרת, כיוון שהיא ממקמת אתכם בלב העשייה השיווקית של הארגון אותו אתם מייצגים.

 

אז למה כדאי לכם להיות דיילים?

  • בגלל הגמישות – בניגוד לעבודות אחרות, כאן העבודה היא גמישה ומתאימה את עצמה לצרכים שלכם. ההתחייבות שלכם היא לפרויקטים, ולכן אתם יכולים להחליט באיזה פרויקט להשתתף לפי לוחות הזמנים, המיקום הגיאוגרפי והצורך הכלכלי שלכם.
  • בגלל השכר – בניגוד לעבודות זמניות אחרות, בעבודה כדיילים תקבלו הרבה יותר משכר מינימום. הרי אם דורשים מכם אחריות וייצוגיות כדאי שישלמו לכם בהתאם.
  • בגלל הגיוון – בניגוד לעבודות אחרות שחוזרות על עצמן, בתחום הדיילות כל פרויקט נראה אחרת. בכל פרויקט תכירו מותגים חדשים, תתבקשו לשווק מסרים שונים וללמוד נושאים מגוונים בהתאם לאירוע ולצרכי הלקוח. בנוסף, במהלך העבודה תפגשו אנשים שונים ומעניינים ותסיימו את היום עם מיליון סיפורים.
  • בגלל האנשים – הצעירים והצעירות שמגיעים לתחום הדיילות נבחרים בקפידה והופכים להיות חבורה מגובשת ואיכותית של אנשים צעירים. כניסה לתחום הדיילות תאפשר לכם להיות חלק מהקבוצה הזאת וליהנות מכל דקה בעבודה.

 

אז אם אתם מעוניינים בעבודה שמתאימה את עצמה אליכם, משתלמת, מאתגרת ומהנה, כנראה שתחום הדיילות תפור עליכם.

 

ואם כבר הבנתם שאתם שייכים לתחום הדיילות, כדאי לכם לנסות להתקבל לעבודה בחברת הדיילות המובילה את התחום – “ביזנס קלאס דיילות”. צרו עמנו קשר על מנת לתאם ראיון עבודה, על מנת שנבחן אם יש לכם את הכישורים הדרושים במכירות ובשירות לקוחות, ונוכל לצעוד יחדיו בדרך משותפת.

Accessibility