offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

איסוף לידים: לבצע זאת באופן משכנע

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

דיילת איסוף לידים
18 בMarch 2019

איסוף לידים יתבצע על ידי דיילות שעברו את ההכשרה המתאימה לכך. יותר ויותר עסקים מגיעים למסקנה חשובה: השתתפות באירועים וכנסים יכולה למתג את החברה שלהם כראוי. כמו כן, קהל הלקוחות שלהם יגדל והם יצליחו להגיע ליותר אנשים. תוצאה חיובית זו מתחילה מאיסוף לידים. מעוניינים להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם? מעוניינים לעורר סקרנות כלפי המוצר שלכם? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ביזנס קלאס דיילות. אנו נתאים עבורכם דיילות בעלות תודעת שירות גבוהה. כמו כן, דיילות אלו ייצרו קשר עם לקוחות פוטנציאליים וינהלו מכירות באופן המקצועי ביותר.

 

כל אחד ואחת מאתנו חולמים לממש את עצמנו ולהגשים את יעדנו. עבור חלקנו מדובר ברכישת השכלה ועבור אחרים הכוונה היא אל הקמת משפחה. עם זאת, על פרט אחד אין כל וויכוח – הקמת עסק היא בגדר הגשמה עצמית מבורכת; מימוש שאיפה שתשים חיוך על פנינו. כך או כך, אחד השלבים הראשונים ליצירת עסק חדש כולל מאגר לקוחות הולך וגדל.

ביצוע משימה זו הינה חלק נכבד וחשוב ביותר באסטרטגיית השיווק של כל חברה ועסק. מפתחים מוצר מומלץ? מעניקים שירותים חשובים וייחודיים? כדי לקדם את מלאכת השיווק שלכם, רצוי ליצור קשר עם רשימת הלידים שלכם. כאשר אנו מדברים על רשימה זו, הכוונה היא לרשימה הכוללת את פרטי התקשרותם של לקוחות פוטנציאליים.

עבודת איתור הלקוחות הפוטנציאליים והכנת רשימות ההתקשרות יתבצעו, במקרים רבים, על ידי דיילות. כלומר, מדובר בצוות נשות מכירה הממקדות את מאמציהן בשיחות עם מתעניינים סקרנים. לאורך שיחות אלו, הדיילות יציגו את שירותי החברה ומוצריה באופן החיובי והחווייתי ביותר. כך, הלקוחות הפוטנציאלים ישאירו את פרטיהם בשמחה – כדי לשתף פעולה עם החברה בעתיד.

 

מקדם מכירות גבוה

כיצד יתבצע איסוף לידים מקצועי? החל מהשתתפות בהכשרה התואמת למסע השיווק, תודעה מכירתית גבוהה כמו גם אסרטיביות ויכולת שכנוע – בהיבטים אלו ועוד מחזיקות הדיילות של ביזנס קלאס. לצד איסוף לידים, ביזנס קלאס מכשירים דיילות להתנהלות במגוון אירועים וכנסים, לביצוע רישום מכירות, לקידום מכירות ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם.

Accessibility