(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.10"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
הצעת מחיר בואו לעבוד איתנו המלצות לקוחות
התקשר עכשיו
banner

מנהלי צוותים ואנשי תפעול

מנהל צוות דיילות

 

תכננתם את האירוע שלכם בצורה מדוקדקת, עד הפרט הקטן ביותר, והזמנתם אליו את האורחים החשובים ביותר. אפילו הקפדתם לשכור צוות דיילות ודיילים מקצועיים שיקדמו את פני האורחים, יכוונו אותם למקומותיהם, ימזגו את משקאותיהם וייפרדו מהם לשלום עם תום האירוע.

 

אבל, הדרך היחידה שבה תוכלו לוודא שהכול יתנהל כשורה היא בעזרת מנהלי צוות שיוודאו שכל אחד מאנשי הצוות יודע בדיוק מה עליו לעשות ומתי, ובעזרת אנשי תפעול שיהיו אחראים על התנהלות תקינה של כל הצדדים הטכניים ועל טיפול בתקלות.

 

 מדוע אתם חייבים מנהל צוות לאירוע?

ניהול צוות הוא אחד האתגרים המורכבים והקריטיים ביותר בכל אירוע, בין אם מדובר באירוע חברה ובין אם מדובר במהלך גרילה או קד"מ. ב"ביזנס קלאס דיילות" אנו מעמידים לרשותכם מנהלי צוותים מקצועיים, שידעו להפוך כל צוות לקבוצה מגובשת ואיכותית שפועלת למען העסק שלכם.

 

מנהלי צוותים מקצועיים יודעים לעשות את הדבר החשוב ביותר – לגרום לאירוע "לתקתק", על כל מרכיביו, אנשי הצוות ואנשי התפעול המעורבים בו.

 

מנהלי צוות – הנציגים שלכם בלב האירוע

בין אם מדובר במהלך שיווקי ובין אם מדובר באירוע חברה יוקרתי, חשוב שיהיה איש מקצוע שידע להפיק את האירוע, ולהפוך את התכנון של כל פרט קטן, שבוצע מבעוד מועד, לעובדות בשטח. ב"ביזנס קלאס דיילות" אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות מקיף שמספק להם גם את אנשי הצוות האיכותיים ביותר וגם מנהלי צוותים שיודעים להפוך מילים למציאות.

 

איך הם עושים את זה?

  • ניסיון – מנהלי הצוותים של ביזנס קלאס דיילות הם בעלי ניסיון עשיר בכל הקשור לניהול צוות והפקת אירועים בתחומים שונים.
  • ידע – מנהלי הצוותים מודעים למטרות הפעילות או האירוע ויודעים להניע את חברי הצוות לשם מימוש המטרות והיעדים השונים. הידע שלהם מתבסס על היכרות עם הארגון שלכם, שנעשית באמצעות פגישת עבודה מקצועית והגדרת מטרות מדויקת לפני האירוע. כמו כן, כל מנהלי הצוותים שלנו מכירים את מגוון השיטות לניהול צוות, ויודעים לבחור את השיטה המתאימה ביותר לכל אירוע או מהלך שיווקי.
  • היכרות – מנהלי הצוותים שלנו מכירים את חברי הצוות ויודעים מהי הדרך הנכונה ביותר לפנות אליהם ולגייס אותם לשם השגת היעדים.
  • יצירתיות – אנחנו בוחרים מנהלי צוותים קריאייטיבים שיודעים להתמודד עם כל סיטואציה לא צפויה בזמן אמת, ולתת לה מענה יצירתי והולם.

 

אנשי תפעול לפתרון כל בעיה

ב"ביזנס קלאס דיילות" נציע לכם גם אנשי תפעול, שיפתרו עבורכם כל בעיה בהינף יד ובחיוך. אנשי התפעול שלנו יהיו ה"קוסמים" שלכם בכל אירוע, שבעזרת ידי הזהב שלהם יגרמו לכל דבר קט לעבוד בצורה הטובה ביותר.

בכל תערוכה, אירוע או כנס קיימים אלמנטים פיזיים הדורשים תפעול, בין אם מדובר בביתן, עמדת רול-אפ, עמדת נואם, שירותי הגברה ותאורה, מקרן, ציוד לוגיסטי ועוד. ציוד או אלמנט שלא פועל כראוי יכול לפגוע ברושם שאתם משאירים על הלקוח, וכך כל המאמצים האדירים והממון שהשקעתם באירוע עלולים לרדת לטמיון.

כאן בדיוק נכנס איש התפעול שתפקידו לספק מענה כולל ומקיף עבור כל תערוכה בה תציגו, אירוע, כנס או פעילות לקידום מכירות.

 

הקוסמים מאחורי הקלעים

אנשי התפעול שלנו הינם בעלי ידי זהב וניסיון עשיר במגוון תחומים טכניים. הם יודעים לתת מענה למירב התקלות, בזמן אמיתי, ולאפשר לכל אירוע ופעילות לעבור בשלום ובהצלחה.

תחומי האחריות של אנשי התפעול כוללים הקמה ופירוק העמדה, סידור האירוע על פי עיצוב שנקבע מראש בעזרת אביזרים העומדים לרשותם, מתן מענה תפעולי בזמן אמת וסנכרון מול כל הספקים בשטח על מנת שהכל יתפקד כראוי.

במקרה של פעילויות קד"מ אחריות איש התפעול כוללת משיכת רכב מחברת ההשכרה, סבב איסוף ציוד מהספקים, הגעה למקום הפעילות לפני תחילתה לשם הקמה ומתן מענה מקיף וכולל לצוות הפעילות כגון אספקת סחורה, סידור וארגון.

הרי אין סיבה שהאירוע בו השקעתם כסף וזמן יהיה פחות ממושלם בגלל מיתוג שנפל, אלמנט שזז מהמקום, שטיח מקומט או מקרן שלא מתחבר למחשב שניה לפני הפרזנטציה. איש התפעול של ביזנס קלאס ישים לב לדברים הקטנים, יבטיח את הצלחת האירוע ויסיר כל דאגה מלבכם.

 

צרו איתנו קשר ותיהנו מראש שקט באירוע, בעזרת מנהלי הצוות ואנשי התפעול המקצועיים שלנו.

למידע נוסף צרו קשר>>

32_tie‬‏

שירותים נוספים שאנו מספקים

אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם

דיילת זמנית

העסק שלכם לא יכול לעצור לרגע, גם אם אחד העובדים יצא לחופשה. יש לנו פתרון פשוט ונוח לכל שינוי בלתי צפוי - עובדות זמניות מוכשרות ואיכותיות, לפרק הזמן הדרוש לכם.

קרא עוד
Project Image

מחלקת השמה

זקוקים למזכירה או אשת מכירות חדשה? מחלקת ההשמה שלנו מציעה לכם את הדיילות האיכותיות, המהימנות והמוכשרות שלנו, שתוכלו לשכור לחברתכם רק אם תהיו מרוצים.

קרא עוד
Project Image
33_confetti

הפקת אירועים ופעילויות קד"מ

שנות הניסיון הרבות שלנו בהפקת אירועים ופעילויות קד"מ בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארץ הובילו למוניטין המרשים שלנו בהפקת פעילויות הקד"מ, האירועים, הכנסים והתערוכות המוצלחים והמדוברים ביותר.

קרא עוד
Project Image
32_tie‬‏

מנהלי צוותים ואנשי תפעול

וודאו שהאירוע שלכם יתנהל כשורה בעזרת מנהלי צוות שידאגו לכך שכל אחד מאנשי הצוות יידע מה עליו לעשות ומתי, ובעזרת אנשי תפעול שיהיו אחראים על הצדדים הטכניים ועל טיפול בתקלות.

קרא עוד
Project Image
34_headphone

דיילות וידוא הגעה

כיצד תדעו מי באמת מתעתד להגיע לאירוע שלכם? כמה מנות לרכוש? כמה שולחנות לסדר? כל השאלות החשובות האלה יקבלו מענה בעזרתן האדיבה של דיילות וידוא ההגעה שלנו.

קרא עוד
Project Image

עמדות רישום ממוחשב לאירועים

עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים. מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות באירוע ואחריו, לצורך שמירה על קשר עם המבקרים באירוע שלכם.

קרא עוד
Project Image
נגישות