הדרך הטובה ביותר לקדם מוצר מזון היא לחשוף אותו לעיני הלקוחות ולתת להם לחוות אותו ביתר החושים.
דיילות הטעימה עתירות הניסיון של "ביזנס קלאס דיילות" יודעות כיצד לגשת ללקוח, לטפח אצלו גישה חיובית, לחשוף אותו למוצר, ואף להפוך אותו ללקוח נאמן.
ייצוגיות, אדיבות, רגישות לזולת ושירותיות – כל התכונות החשובות האלה מאפיינות את דיילות הטעימה שלנו. אנו רואים בדיילות טעימה חלק בלתי נפרד מכל תהליך שיווק של מוצר מזון. לאחר שהלקוח נחשף לפרסומות ומידע רחב על המוצר, זה הזמן לגשת אליו ולתת לו לחוות בעצמו, את המותג שכולם מדברים עליו.
תפקידן של דיילות טעימה אינו פשוט – עליהן לדעת כיצד לגשת ללקוח הפוטנציאלי בצורה חיובית, מבלי לעורר אצלו חסמים והתנגדויות למותג. לשם כך נדרש ידע מקצועי בתחום המכירות, הכולל היכרות עם טווח ההתנהגויות שעשויות לאפיין את הלקוח הפוטנציאלי, וכיצד אפשר לתת מענה ולהתגבר על חסמים בזמן אמת.
כמעט כל דיילת טעימה שתדברו איתה תספר לכם שהיא פוגשת את הלקוחות במקום הרגיש ביותר, בצומת קבלת ההחלטות. מהי צומת קבלת ההחלטות? הרגע שבו הלקוח מחליט באיזה מוצר הוא יבחר. ברגע הזה חשוב שהלקוח יפגוש דיילת טעימה שתדע לסייע לו בבחירת המוצר הנכון, המוצר שלך. דיילות טעימה נמצאות ברשתות שיווק, אירועים, כנסים, תערוכות ופסטיבלים, ועליהן להפוך את הלקוחות הפוטנציאלים ללקוחות נאמנים.
לחצו על אחד מהלקוחות כדי לצפות בפרויקט בו סיפקנו ללקוח את שירות דיילות זה
אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם