offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

דיילות המאיישות עמדות רישום

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

18 בMarch 2019

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים הוא הפתרון המושלם עבורכם. לאורך השנים האחרונות, הולכים וצוברים תאוצה כנסים מקצועיים; אירועים במהלכם בעלי עסקים ומנהלים יכולים להציג את עצמם ואת שירותיהם. במקביל, כדי שניתן יהיה לקבל את האורחים כראוי, חשוב ביותר להציב עמדות לצורך הרישום שלהם. מפיקים אירוע וברצונכם לפקח על הכניסה? מעוניינים לברר מי מבין המוזמנים אכן הגיע לכנס? חברת ביזנס קלאס דיילות תסייע לכם בכך. הדיילות שלנו יקבלו את פני האורחים בחיוך, יבדקו את שמותיהם במערכות הממוחשבות, יכוונו אותם לאירוע עצמו – לצד מגוון משימות חשובות נוספות.

 

תחום העסקים הינו עולם ומלואו ודורש מאתנו להיות עם יד על הדופק לאורך כל ימות השנה. כלומר, על בעלי ומנהלי העסקים לעקוב בקפידה אחר התנהלות החברה שלהם ולהגשים את היעדים שהציבו לעצמם. במקביל לכך, חשוב לא פחות להשתתף בקביעות בכנסים ובאירועים מקצועיים. כך, ניתן יהיה להתעדכן בכל החידושים האחרונים. כמו כן, בעלי עסקים שונים יוכלו אף להציב דוכנים ולהציג את שירותיהם בפני הקהל שמשתתף בכנס.

כדי שחווית הכנס תהיה מוצלחת חשוב לתכנן אותו כראוי, כאשר העסקתן של דיילות הוא חלק חשוב בכך. למה הכוונה? ראשית כל, חשוב לקבל את פניהם של האורחים בעמדת הרישום. איוש עמדה זו מחזיקה בחשיבות ובאחריות רבה. וזאת, משום שעל הדיילות לתפעל את תכנת הרישום הממוחשבת ולעדכן את הגעתו של כל מוזמן. לאחר מכן, יהיה עליהן להגיש לאורחים את תג השם שלהם לצד הפליירים והחוברות המציגות את הפעילויות השונות לאורך הכנס.

לאור חשיבותה של משימה זו, חשוב ביותר לשתף פעולה עם חברה המעסיקה דיילות ייצוגיות ואחראיות; דיילות בזכותן ניתן יהיה לבצע התאמה מושלמת בין הכנס לבין האורחים שלו לצד פעולות רבות אחרות.

 

לקבל את האורחים כראוי

מארגנים אירוע רב-משתתפים? מחפשים אחר דיילות מקצועיות שיאיישו את עמדת הרישום וישלטו במערכות הממוחשבות? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ביזנס קלאס דיילות. אנו נתאים את הדיילות לסוג האירוע. וזאת, תוך מענה מקיף ובשקיפות מלאה.

Accessibility