4 בפברואר 2018
כנסים מקצועיים הם מקום מפגש לחברות וארגונים רבות, המבקשות להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. מארגני הכנסים, יחד עם החברות המשתתפות, יפנו לעזרתן של חברות דיילות לכנסים על מנת להעלות את רמת השירות, הסדר והארגון בכנס במגוון של אספקטים.
דיילות לכנסים – מה תפקידן?
- חלוקת עלונים והפצה – במידה וחברה מעוניינת לקדם את עצמה במהלך הכנס, תוכל להיעזר בדיילים דיילות לכנסים שיחלקו עלונים המציגים את החברה, לבאי הכנס.
- חלוקת טעימות – אורחי הכנס ישמחו ליהנות מנשנושים וטעימות בין פעילויות הכנס. הדיילים והדיילות יוכלו לסייר בין האורחים ולחלק מטעמים שונים.
- קידום מכירות – דיילים ודיילות מוכשרים לקידום מכירות, התמודדות עם לקוחות שונים, פיתוח היכולת לגרום לאדם 'לעצור' את שגרת היום יום רק כדי להקשיב לפרטים על המוצר או השירות של החברה, ועוד.
- רישום והכוונה – בכניסה לכנס יחכו דיילים ודיילות שיבצעו רישום של אורחי הכנס שהגיעו, ויכווינו אותם לנקודות שונות בכנס ואף למקום ישיבתם אם יש.
- ברמניות – אין כמו לשבור את הקרח עם דרינק טעים ומרענן. הברמניות יעברו בין האורחים ויציעו להם קוקטיילים ייחודיים, או יחלקו אותם בעמדת קוקטיילים מיוחדת.
- איסוף לידים – בכנסים משתתפות בדרך כלל חברות רבות, וכאשר כל אחת מנסה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה, אין כמו אנשי מקצוע המתמחים בתקשורת אנושית ומסבירי פנים שיסייעו לחברות לעשות זאת.
- וידוא אישורי הגעה לאירוע – שירותי דיילות מציעים גם שיחות טלפוניות ושליחת מסרונים לאורחי האירוע, על מנת לוודא הגעתם ולסייע בתכנון האירוע בצורה יעילה יותר.
כל מה שאתם צריכים – במקום אחד
חברת ביזנס קלאס ואנשי המקצוע הנהדרים שלה עומדים לרשותכם! במידה ואתם רוצים להרשים, להיות יוקרתיים, להפוך את תהליך המכירה והשיווק ליעיל הרבה יותר, צרו עמנו קשר. בעזרתנו, תוכלו להיות רגועים – כי אנחנו נבצע את המשימה עבורכם.