offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

דיילות לכנסים: לסייע בהצלחת האירוע

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

18 בMarch 2019

דיילות לכנסים יקבלו את פני המוזמנים, יכוונו אותם לחדרים הרלוונטיים ויצרו אווירה נעימה ומזמינה. כך, תיצרו אירוע מצליח וייחודי – ללא כל ספק. לאורך השנים האחרונות, אנו מקבלים הזמנות להשתתף בכנסים שונים. בין אם מדובר בירידי לימודים, כנסי משתחררים מצה”ל או שמא מדובר בכנסים מקצועיים, מפגשים אלו הם בבחינת הזדמנות משמעותית אותה מומלץ לא לפספס. לאור כל זאת, כדי שהאירוע יהיה מאורגן ומנוהל כראוי, חשוב להעסיק דיילות. מארגנים עמדות קידום מכירות בכנס הקרוב? מעוניינים להשיג כמה שיותר לידים? מארגנים עמדות אינטראקטיביות באירוע הקרוב שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ביזנס קלאס ולבקש צוות דיילות אסרטיביות וסבלניות.

 

חלק בלתי נפרד מחיינו הבוגרים כולל השתתפות בכנסים מקצועיים; אירועים במהלכם אנו נחשפים אל מוצרים חדשים, חברות שונות ועמיתים חדשים למקצוע. מדובר במעמד חשוב המסייע לנו להתמקצע בתחום העיסוק שלנו. כדי שהכנס הזה אכן יעבור על מי מנוחות, עליו להיות מנוהל מ-א’ עד ת’. וזאת, כאשר הזמנתן של דיילות לכנסים הוא חלק משמעותי מכך.

כאמור, חלק משמעותי בכל כנס וכנס הוא הדיילות. החל מקבלת הפנים לאירוע, רישום האורחים שהגיעו לכנס והכוונתם למיקום המדויק, איסוף לידים ועד חלוקת מתנות – במידה והמארגנים קבעו זאת, עובדות צוות אלו יסייע להצלחתו של הכנס.

בשל כך, על הדיילות לעבור הדרכה מתאימה ומקיפה; הדרכה באמצעותה הן ידעו כיצד לפנות אל קהל המוזמנים ולשוחח עמם כראוי, על איזו עמדה בכנס הן אחריות, מהו קוד הלבוש לאורך האירוע לצד אלמנטים רבים אחרים.

 

ערכי מצוינות ורצון לעשייה

מפיקים כנס מקצוע בענף ההיי טק או המסעדנות? מחפשים אחר דיילות אדיבות אשר יוכלו לעבוד תחת תנאי לחץ? אתם מוזמנים לפנות אל חברת ביזנס קלאס. חברה זו חורטת על דגלה ערכי מצוינות ורצון אמתי לעשייה. כמו כן, צוות הדיילות שאנו מעסיקים הוא איכותי ומרשים. וזאת, בשל תהליך הסינון הקפדני שאנו מבצעים.

Accessibility