offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

חלוק והפצת עלונים

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

דיילות הפצת עלונים
4 בFebruary 2018

אחת הדרכים הנפלאות ביותר לחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו למוצר או השירות שלנו, הינה חלוקת עלונים לעוברים והשבים. ואמנם, על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר יש לדעת כיצד לגרום להם לעצור לרגע את ההליכה המהירה לעבודה, לפגישה או בכלל מעיסוקי היום יום. איך גורמים לאדם להתייחס לפלייר המושקע עליו עמלתם, ולהסתקרן לגבי המוצר או השירות שלכם באופן ממשי מבלי לקרוע ולהשאיר את הפלייר בפח האשפה הקרוב אליו?

חלוקת עלונים ליצירת סקרנות ממשית בקרב הלקוחות

דיילות לקידום מכירות, חלוקת עלונים ויצירת עניין, הינן חלק בלתי נפרד מתהליך קידום המכירות של כל מותג. על מנת להביא להצלחת התהליך, יפעלו בשני מישורים:

  • תהליך מכירה שהוא חוויה – אנשים לא אוהבים להרגיש ש’דוחפים להם’ מוצר או שירות. זה מעיק ומכביד, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליצור חוויה שיווקית הזכורה לטובה לאורך זמן. כגון; חלוקת דוגמיות או מתנות המצורפות לעלון המידע. הדוגמא הטובה ביותר הינה חלוקת סיגריות בברים על ידי דיילות המסתובבות בין הלקוחות.
  • הפצה למטרת מידע – לעיתים יחולקו עלונים או פליירים המעניקים מידע (או בשורה) על הנחות, פתיחת חנויות, מוצרים או שירותים חדשים ועוד רבים. מטרתם היא למשוך את הקהל הרחב ולהגדיל את המכירות, בתקווה גם את מעגל הלקוחות הנאמנים.

פשוט לא יוכלו להתעלם ממכם!

הדיילות והדיילים של חברת ביזנס קלאס ילוו אתכם בתהליך השיווקי אסטרטגי שלכם, בהתאמה מלאה לדרישותיכם ולמותג שיפול בחלקם לקדם. בנוסף אף ילבשו מדים התואמים את המותג, ואף יתאימו את אסטרטגיית המכירה ללקוחות הפוטנציאליים, כשמטרת העל הינה ליצור תהליך שיווקי שהוא גם חוויה ללקוחות, גם במעמד הרכישה. אנו מעוניינים לסייע לכם בתהליך השיווק – ולהבטיח שפשוט לא יצליחו להתעלם מכם!

Accessibility