offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

כי מגיע לך יותר

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

14 בSeptember 2017

החלטת להיות דיילת? מעולה, אנחנו ממליצים בחום על התחום ובוחרים לעבוד בו כבר שנים רבות. לפני שאת בוחרת באיזו חברת דיילות תרצי לעבוד, את מוזמנת להכיר את “ביזנס קלאס דיילות” – אצלנו תיהני מיחס חם ומכבד, משכר מעולה ומעבודה מעניינת ומאתגרת.

 

“ביזנס קלאס דיילות” הינה אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום הדיילות. עם זאת, אנחנו מתעקשים להמשיך ולשמור על היחס החם והאישי, כראוי לחברת בוטיק, הן עבור לקוחותינו והן עבור עובדינו. בשבילנו “חברת בוטיק” היא חברה שבראש מעייניה ניצבים היחס והשירות האיכותיים שהיא מספקת לעובדים וללקוחות.

 

אם את מתעניינת בעבודה כדיילת ב”ביזנס קלאס דיילות”, יש כמה דברים שחשוב שתדעי עלינו:

 

יחס חם ומכבד

חברות רבות מציגות את עצמן כמשפחה אחת גדולה ומאושרת, אבל אנחנו באמת פועלים כך – כל אחת מהעובדות שלנו היא חלק ממשפחת “ביזנס קלאס דיילות”, ואנחנו תמיד נמצאים שם בשבילה, בעת הצורך (גם אם זה לא קשור לעבודה).

 

שכר מצוין

אצלנו אין דבר כזה שכר מינימום. אנחנו דורשים ממך אחריות, עבודה מעולה, הקפדה על קריטריונים מקצועיים גבוהים ויחס מכבד ללקוחות שלנו, ואנחנו משלמים בהתאם. שכר מכבד וגבוה תורם למוטיבציה להשקעה יתרה בעבודה, כפי שאנו דורשים מכל אחת מהדיילות שלנו.

 

דואגים לך

“ביזנס קלאס דיילות” היא חברה שפועלת אך ורק על פי החוק ועל פי עקרונות המוסר. אנחנו שומרים על כל זכויות הדיילות שלנו, בין אם הן עובדת זמניות ובין אם עובדת קבועה – תשלום בזמן, תשלום נסיעות, תשלומים לביטוח לאומי וביטוח בריאות ועוד.

 

מחדשים ומעניינים

איזה משעמם זה לקום לאותה עבודה כל בוקר? ב”ביזנס קלאס דיילות” אנו מעמידים לרשות הדיילות שלנו מגוון רחב של אירועים ופעילויות לבחירתן, כך שהעבודה אצלנו אף פעם לא משעממת – אירועי השקה יוקרתיים עם סלבס, אירועי חברה ייחודים, פעילויות קד”מ מגניבות ועוד.

 

מפנקים, מפנקים, מפנקים

הדיילות המצטיינות שלנו יספרו לך שדיילת מובילה, המייצגת את “ביזנס קלאס דיילות” בצורה מכובדת ומקצועית, נהנית מבונוסים ומשיבוץ באירועים ייחודים.

 

הטובות לביזנס קלאס

אנחנו מעסיקים רק דיילות איכותיות ומקצועיות ב”ביזנס קלאס דיילות”. דיילות המעוניינות לעבוד אצלנו נפגשות עמנו לשיחת היכרות ולראיון עומק אישי, ורק לאחר מכן אנו מחליטים אם הן ראויות להצטרף לנבחרת שלנו.

 

אז רגע לפני שאת מחליטה היכן לעבוד, בואי לבקר אותנו.

Accessibility