offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

קידום מכירות במגוון אירועים

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

18 בMarch 2019

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט עסקי יעיל אשר יסייע לכם להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב. לאורך השנים האחרונות, עסקים רבים משקיעים משאבים רבים לצורך פרסום המוצרים והשירותים שלהם. עם זאת, כדי לקיים קשרים נינוחים ובלתי אמצעיים עם לקוחות חדשים מומלץ לפנות אל חברת ביזנס קלאס דיילות. בזכות חברה זו תוכלו להעסיק דיילות מרשימות, בעלות כושר דיבור גבוה ואסרטיביות לצורך קידום המכירות שלכם.

 

עולם העסקים של ימינו עבר מספר שינויים לאורך העשורים האחרונים – כאשר גיבוש תכנית פעולה אסטרטגית היא חלק משמעותי מכך. למה הכוונה? החל מהשתתפות בכנסים מקצועיים, הקמת דוכנים במגוון אירועי מכירות, העברת הרצאות, לצד אירועי השקה עבור מוצרים חדשים – ישנן דרכים שונות לבסס את המותג שלכם ולחשוף את השירותים שלכם בפני לקוחות חדשים.

כמו כן, באירועים מסוגים אלו מקובל, בדרך כלל, אף לחלק מתנות, לכוון את האורחים לעמדות הרלוונטיות ואף לחלק פליירים ועלונים המציגים את העסקים שלכם. לאור כל זאת, כדי שתוכלו להגיע לכמות לידים גבוהה ככל הניתן, רצוי להעסיק דיילות לצורך קידום מכירות. תפקידן של דיילות אלו הינו חשוב ביותר. כלומר, מדובר בצוות עובדים אשר בקיא במוצרים שלכם, מחזיק בכישורי מכירות גבוהים ויכולות תקשורתיות גבוהות.

מעוניינים לוודא כי דיילות אלו עוברות את ההכשרה המתאימה? ברצונכם לוודא כי הן וורבליות, אסרטיביות וסבלניות? מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בהתאמת דיילות לאירועי קידום מכירות באופן האידאלי. בבואכם לפנות אל חברה זו, חשוב להדגיש מהי כמות הדיילות לה תזדקקו, האם מדובר באירוע מסוג כזה או אחר והאם מדובר בפרויקט בפריסה ארצית.

 

לבחור את הצוות המנצח

במקום להסתפק בשלטי חוצות או בכרטיסי ביקור, מומלץ לפנות אל חברת ביזנס קלאס דיילות. חברה זו תמיין ותתאים דיילות למגוון אירועים עסקיים. וזאת, כדי לתת מענה מקיף על אסטרטגיית השיווק שלכם. תהליך הסינון שחברה זו מבצעת בעת בחירת הדיילות כולל, בין היתר, שיחה לעומק; היבטים שונים המציגים את יכולות המכירה שלהן. בהתאם לכל אלו נוכל לקבוע את יכולות ההתמודדות שלהן מול מגוון לקוחות.

Accessibility