offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

שירות זול עולה יותר

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

14 בSeptember 2017

מכירים את הסיטואציה שבה אתם עומדים מול שני מוצרים דומים שמחיריהם שונים, ומתלבטים האם לרכוש את המוצר היקר יותר או הזול יותר? לעיתים קרובות הבחירה במחיר הנמוך עולה לכם, מאוחר יותר, הרבה מאוד כסף, כאשר אתם מגלים שאיכות המוצר נמוכה. כך גם לגבי דיילות לאירועים ולקידום מכירות.

אם אתם מעוניינים בדיילות שייצגו את הארגון שלכם בצורה מכובדת ומרשימה, חשוב שתשקיעו בדיילות האיכותיות והמקצועיות ביותר.

 

דיילות איכותיות שוות יותר

דיילות הן השגרירות של העסק שלכם אל מול לקוחותיכם או הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בין אם מדובר בדיילות לקבלת פנים, לקידום מכירות או לרישום ולהכוונה. כל אחת מהדיילות הללו נפגשת באופן ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחותיך, ומשפיעה על הדרך בה הם תופסים את הארגון או המותג שלך. כל מילה, תנועה או חיוך מייצגים אותך.

 

לכן, ארגונים או חברות ששוכרים דיילות לאירועים ו/או לקידום מכירות יבחרו, מן הסתם, את הדיילות הטובות ביותר, נכון? למרבה הצער, זה לאתמיד  נכון. ארגונים רבים מעדיפים לחסוך מעט, ובסופו של דבר משלמים ביוקר אל מול לקוחותיהם, כאשר הם מיוצגים על ידי דיילות שאינן מקצועיות ו/או לא מכבדות כראוי את החברה ששכרה את שירותיהן.

 

שירות יוקרתי לשביעות רצון הלקוחות

לקוחות רבים שואלים אותנו “מדוע המחירים שלכם גבוהים מאלה של חברות אחרות?”
חשוב לנו להשיב על השאלה הזאת, כדי לספק לשואלים את הכלים הטובים ביותר לבחירת הדיילות שייצגו אותם.

 

  • הטובים ביותר דורשים יותר – אנחנו מספקים ללקוחותינו את הדיילות האיכותיות, המקצועיות ובעלות הניסיון הרב ביותר במכירות ובשירות לקוחות, אך הדיילות הטובות ביותר עולות יותר. אם אתם מעוניינים שחברתכם תיוצג בידי דיילת מקצועית ובעלת ניסיון, קחו בחשבון שהיא תדרוש שכר שהולם את המקצועיות שלה.
  • מערך הגיוס שלנו הוא האיכותי ביותר בענף הדיילות – כוח האדם הוא המשאב החשוב ביותר של “ביזנס קלאס דיילות”. אנחנו מעסיקים בקביעות דיילות איכותיות ובעלות ניסיון עשיר. על מנת לעשות זאת, פיתחנו מערך גיוס ייחודי לזיהוי ולברירת הטובות ביותר מבין הדיילות. יצירת מערך גיוס איכותי דורש עבודה עם בעלי מקצוע עתירי ניסיון בתחום הדיילות והאירועים, וראיון של דיילות רבות, במטרה לאתר מביניהן את הטובות ביותר.
  • שימור כוח אדם איכותי – אז מצאנו את הדיילות הטובות ביותר, אבל מה יגרום להן להישאר אצלנו? על מנת לשמר כוח אדם איכותי ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממענה מקיף ומקצועי אנו מספקים לעובדינו תנאי עבודה משובחים – בין אם מדובר בשכר מכבד, מנהלי צוותים למתן מענה מהיר לעובד, תנאים סוציאלים ועוד. עובד שמרגיש שמשקיעים בו משקיע חזרה בלקוחות, ובסופו של דבר, שני הצדדים מרווחים.
  • מערכת פיקוח קפדנית על הדיילות בשטח – אמנם הדיילות שלנו ב”ביזנס קלאס דיילות” הן מהמובילות בתחום, אך גם הטובות ביותר דורשות פיקוח צמוד על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. ב”ביזנס קלאס דיילות” אנחנו לא משאירים את לקוחותינו לבד בשטח. מנהלים ומנהלות מטעם החברה מגיעים לשטח לבדוק שהכל “מתקתק”. מנהלי ומנהלות הצוות שאנו מעסיקים הם חלק ממערכת פיקוח קפדנית שאנו מפעילים ב”ביזנס קלאס דיילות” על מנת להיות בטוחים שכל הלקוחות שלנו מרוצים.
  • פיתוח מוצרים ושירותים נוספים – ב”ביזנס קלאס דיילות” אנחנו משקיעים מחשבה ועשייה בלקוחותינו בלי הפסקה, על מנת לפתח שירותים משלימים ומוצרים חדשים שיספקו מענה ללקוחותינו ויאפשרו להם להפתיע את הלקוחות שלהם.

 

אז רגע לפני שאתם בוחרים את חברת הדיילות שתייצג אתכם, קחו בחשבון שכל דיילת היא הפנים של הארגון שלכם, ולפעמים חיסכון של שקלים בודדים גורר פגיעה כלכלית ארוכת טווח שאי אפשר לצפות מראש.

Accessibility