(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.10"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
הצעת מחיר בואו לעבוד איתנו המלצות לקוחות
התקשר עכשיו
banner

גיוס עובדים זמניים

גיוס עובדים זמניים

בעידן המודרני שבו השוק משתנה במהירות, עסקים רבים נדרשים להתאים את העובדים שלהם לצרכים המשתנים. אחת הדרכים היעילות והגמישות להבטיח שפעילות העסק מתנהלת בצורה חלקה היא באמצעות גיוס עובדים זמניים. חברות המתמחות בגיוס עובדים זמניים מציעות פתרון מושלם למצבים בהם יש צורך בכוח עבודה נוסף לתקופות קצרות או פרויקטים ספציפיים.

מהו שירות גיוס עובדים זמניים?

שירות גיוס עובדים זמניים נועד לספק פתרון מהיר וגמיש לעסקים הזקוקים לעובדים לתקופות מוגבלות. עובדים זמניים יכולים להיכנס לתפקידים שונים כמו ניהול פרויקטים, תמיכה בעומס עבודה עונתי, חופשות של עובדים קבועים או פרויקטים חד-פעמיים. שירותים אלה מאפשרים לעסקים להימנע מהתחייבות לטווח ארוך ולתאם את כוח העבודה בהתאם לצרכים המשתנים. לשירות גיוס עובדים זמניים יש יתרונות שונים לרבות: עובדים זמניים מאפשרים לעסקים להתאים את כוח העבודה לצרכים עונתיים או לפרויקטים מיוחדים. זה נותן לעסק את הגמישות הנדרשת כדי להתמודד עם שינויים בביקוש ולשמור על יעילות תפעולית, גיוס עובדים זמניים מסייע לחסוך בעלויות גיוס והכשרה של עובדים קבועים, כמו גם בהוצאות הקשורות בהטבות עובדים, פיצויים ודמי פרישה. התשלום מתבצע רק עבור הזמן שהעובד עובד בפועל, שימוש בשירותי גיוס עובדים זמניים מאפשר לעסקים למקד את המשאבים שלהם בניהול הליבה ובפיתוח עסקי, מבלי לדאוג לניהול גיוס, הכשרה ותחזוקה של כוח עבודה נוסף וכן, באמצעות גיוס עובדים זמניים, ניתן להגיב במהירות לצרכים דחופים כמו פרויקטים חדשים, עומס עבודה בלתי צפוי, או מחסור בעובדים קבועים.

כיצד עובדות חברות גיוס עובדים זמניים?

חברות המציעות שירות גיוס עובדים זמניים מציעות את השירות המבוקש לחברות ועסקים שזקוקות לעובדים זמניים בשל הסיבות שהוזכרו לעיל. חברות גיוס עובדים זמניים מתחילות בהבנת צורכי העסק ובחינת הדרישות הספציפיות לתפקידים הזמניים. הן מבינות את תחום הפעולה, דרישות התפקיד והכישורים הנדרשים. לאחר שהן קיבלו את הדרישות, החברות מחפשות וממיינות מועמדים פוטנציאליים מתוך מאגרי המידע שלהן או באמצעות פרסום משרות. הן עורכות ראיונות ומבצעות בדיקות רקע כדי להבטיח שהתאמת המועמדים לתפקידים. לאחר שמצאו את המועמדים המתאימים, חברות הגיוס משבצות את העובדים הזמניים בתפקידים המתאימים ומספקות הכשרה במידת הצורך כדי להבטיח שהם יעמדו בציפיות של הלקוח. בנוסף לכך, חברות גיוס עובדים זמניים מספקות תמיכה במהלך תקופת ההעסקה, כולל ניהול השכר וההטבות של העובדים, טיפול בבעיות שיכולות להתעורר, והבטחת התמודדות עם שינויים בצרכים.

אם יש לכם צורך בגיוס עובדים זמניים, חשוב שתבחרו בחברה אמינה ומקצועית המציעה את השירות המדובר, אשר תסייע לכם בגיוס העובדים המדויקים ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

גיוס עובדים זמניים

שירותים נוספים שאנו מספקים

אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם

דיילת זמנית

העסק שלכם לא יכול לעצור לרגע, גם אם אחד העובדים יצא לחופשה. יש לנו פתרון פשוט ונוח לכל שינוי בלתי צפוי - עובדות זמניות מוכשרות ואיכותיות, לפרק הזמן הדרוש לכם.

קרא עוד
Project Image

מחלקת השמה

זקוקים למזכירה או אשת מכירות חדשה? מחלקת ההשמה שלנו מציעה לכם את הדיילות האיכותיות, המהימנות והמוכשרות שלנו, שתוכלו לשכור לחברתכם רק אם תהיו מרוצים.

קרא עוד
Project Image
33_confetti

הפקת אירועים ופעילויות קד"מ

שנות הניסיון הרבות שלנו בהפקת אירועים ופעילויות קד"מ בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארץ הובילו למוניטין המרשים שלנו בהפקת פעילויות הקד"מ, האירועים, הכנסים והתערוכות המוצלחים והמדוברים ביותר.

קרא עוד
Project Image
32_tie‬‏

מנהלי צוותים ואנשי תפעול

וודאו שהאירוע שלכם יתנהל כשורה בעזרת מנהלי צוות שידאגו לכך שכל אחד מאנשי הצוות יידע מה עליו לעשות ומתי, ובעזרת אנשי תפעול שיהיו אחראים על הצדדים הטכניים ועל טיפול בתקלות.

קרא עוד
Project Image
34_headphone

דיילות וידוא הגעה

כיצד תדעו מי באמת מתעתד להגיע לאירוע שלכם? כמה מנות לרכוש? כמה שולחנות לסדר? כל השאלות החשובות האלה יקבלו מענה בעזרתן האדיבה של דיילות וידוא ההגעה שלנו.

קרא עוד
Project Image

עמדות רישום ממוחשב לאירועים

עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים. מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות באירוע ואחריו, לצורך שמירה על קשר עם המבקרים באירוע שלכם.

קרא עוד
Project Image
נגישות