עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו בשנים האחרונות לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים, כדוגמת כנס, תערוכה, אירוע חברה, אירוע השקה או אירוע קידום מכירות, ולא בכדי.
מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות הן באירוע עצמו, לצורך התאמה מדויקת של האירוע למבקרים המשתתפים בו, והן באירועים ו/או פעילויות קידום המכירות שאחריו, לצורך שמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים, ספקים ויתר האורחים החשובים המוזמנים לאירוע שלכם.
מאחורי מערכות רישום המבקרים הממוחשבות שלנו יוכלו האורחים שלכם למצוא את הדיילות האדיבות, הייצוגיות והיעילות של "ביזנס קלאס דיילות", שיקבלו את פניהם בחיוך מזמין, וכך ייהנו מחוויה נעימה מרגע הכניסה לאירוע.
הדיילות שלנו יאתרו במהירות את כל אחד מהמוזמנים במערכת הרישום הממוחשבת, יסמנו את הגעתו ויפיקו עבורו תג שם (להדבקה או נעיצה לחולצה, או קשור בשרוך לתלייה על הצוואר, בהתאם לבחירתכם), שיעזור לכל הנוכחים באירוע לזהות אותו.
כמו כן, במעמד הרישום, הדיילות יכולות לאסוף בעזרת מערכת הרישום הממוחשבת את פרטי ההתקשרות ותחומי העניין של כל אחד מהמוזמנים, שתגדירו עבורן מראש לפי צורכיכם, על מנת שתוכלו לשמור עם המוזמנים על קשר לאחר האירוע, בנושאים שמעניינים אותם.
אירוע ללא מערכת רישום ממוחשבת דומה לאירוע ללא צלם – אם אורחיך לא נרשמו ומסרו את פרטיהם בצורה מסודרת, בכלים שמאפשרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, יהיה זה כאילו לא ביקרו באירוע, אותו אירוע שעמלתם כל כך כדי להפיק ולהזמין אליו את כל מי שחשוב לכם לחשוף למסר או למוצר שלכם.
אל תוותרו על הכלי החשוב הזה, שאנחנו שמחים להציע לכם כחלק מחבילת השירותים של "ביזנס קלאס דיילות" לאירועים.
לחצו על אחד מהלקוחות כדי לצפות בפרויקט בו סיפקנו ללקוח את שירות דיילות זה
אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם