(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.10"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
הצעת מחיר בואו לעבוד איתנו המלצות לקוחות
התקשר עכשיו
banner

עמדות רישום ממוחשב לאירועים

רישום ממוחשב לאירוע

 

עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו בשנים האחרונות לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים, כדוגמת כנס, תערוכה, אירוע חברה, אירוע השקה או אירוע קידום מכירות, ולא בכדי.

 

מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות הן באירוע עצמו, לצורך התאמה מדויקת של האירוע למבקרים המשתתפים בו, והן באירועים ו/או פעילויות קידום המכירות שאחריו, לצורך שמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים, ספקים ויתר האורחים החשובים המוזמנים לאירוע שלכם.

 

מאחורי מערכות רישום המבקרים הממוחשבות שלנו יוכלו האורחים שלכם למצוא את הדיילות האדיבות, הייצוגיות והיעילות של "ביזנס קלאס דיילות", שיקבלו את פניהם בחיוך מזמין, וכך ייהנו מחוויה נעימה מרגע הכניסה לאירוע.

 

נעים להכיר את כל האורחים בעזרת מערכות רישום ממוחשבות

הדיילות שלנו יאתרו במהירות את כל אחד מהמוזמנים במערכת הרישום הממוחשבת, יסמנו את הגעתו ויפיקו עבורו תג שם (להדבקה או נעיצה לחולצה, או קשור בשרוך לתלייה על הצוואר, בהתאם לבחירתכם), שיעזור לכל הנוכחים באירוע לזהות אותו.

כמו כן, במעמד הרישום, הדיילות יכולות לאסוף בעזרת מערכת הרישום הממוחשבת את פרטי ההתקשרות ותחומי העניין של כל אחד מהמוזמנים, שתגדירו עבורן מראש לפי צורכיכם, על מנת שתוכלו לשמור עם המוזמנים על קשר לאחר האירוע, בנושאים שמעניינים אותם.

 

מי שלא נרשם – לא קיים

אירוע ללא מערכת רישום ממוחשבת דומה לאירוע ללא צלם – אם אורחיך לא נרשמו ומסרו את פרטיהם בצורה מסודרת, בכלים שמאפשרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, יהיה זה כאילו לא ביקרו באירוע, אותו אירוע שעמלתם כל כך כדי להפיק ולהזמין אליו את כל מי שחשוב לכם לחשוף למסר או למוצר שלכם.

אל תוותרו על הכלי החשוב הזה, שאנחנו שמחים להציע לכם כחלק מחבילת השירותים של "ביזנס קלאס דיילות" לאירועים.

חברות שצרכו את שירות דיילות זה

לחצו על אחד מהלקוחות כדי לצפות בפרויקט בו סיפקנו ללקוח את שירות דיילות זה

שירותים נוספים שאנו מספקים

אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם

דיילת זמנית

העסק שלכם לא יכול לעצור לרגע, גם אם אחד העובדים יצא לחופשה. יש לנו פתרון פשוט ונוח לכל שינוי בלתי צפוי - עובדות זמניות מוכשרות ואיכותיות, לפרק הזמן הדרוש לכם.

קרא עוד
Project Image

מחלקת השמה

זקוקים למזכירה או אשת מכירות חדשה? מחלקת ההשמה שלנו מציעה לכם את הדיילות האיכותיות, המהימנות והמוכשרות שלנו, שתוכלו לשכור לחברתכם רק אם תהיו מרוצים.

קרא עוד
Project Image
33_confetti

הפקת אירועים ופעילויות קד"מ

שנות הניסיון הרבות שלנו בהפקת אירועים ופעילויות קד"מ בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארץ הובילו למוניטין המרשים שלנו בהפקת פעילויות הקד"מ, האירועים, הכנסים והתערוכות המוצלחים והמדוברים ביותר.

קרא עוד
Project Image
32_tie‬‏

מנהלי צוותים ואנשי תפעול

וודאו שהאירוע שלכם יתנהל כשורה בעזרת מנהלי צוות שידאגו לכך שכל אחד מאנשי הצוות יידע מה עליו לעשות ומתי, ובעזרת אנשי תפעול שיהיו אחראים על הצדדים הטכניים ועל טיפול בתקלות.

קרא עוד
Project Image
34_headphone

דיילות וידוא הגעה

כיצד תדעו מי באמת מתעתד להגיע לאירוע שלכם? כמה מנות לרכוש? כמה שולחנות לסדר? כל השאלות החשובות האלה יקבלו מענה בעזרתן האדיבה של דיילות וידוא ההגעה שלנו.

קרא עוד
Project Image

עמדות רישום ממוחשב לאירועים

עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים. מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות באירוע ואחריו, לצורך שמירה על קשר עם המבקרים באירוע שלכם.

קרא עוד
Project Image
נגישות