(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.10"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
הצעת מחיר בואו לעבוד איתנו המלצות לקוחות
התקשר עכשיו
banner

דיילות לכנסים ואירועים

דיילות לאירועים לכנסים

השקעתם חשיבה יצירתית וממון רב באירוע שידהים את כל מוזמניו. תכננתם הכל – מתפאורה מעוצבת, דרך כיבוד ערב לחיך ועד מתנות ממותגות לאורחים – עכשיו רק צריך להכניס את המוזמנים לאווירה, ולגרום להם להרגיש שחשבו על כל פרט עבורם, והם נמצאים באירוע של השנה.

דיילות לאירועים

דיילות לאירועים של "ביזנס קלאס דיילות" ישלימו את החוויה – חיוך מסביר פנים בכניסה, רישום והכוונה למקום הישיבה, חלוקת שי בליווי יחס אישי, מזיגת דרינק משמח – כל אלה דרושים לאירוע שכולם ידברו עליו.

 

דיילות האירועים הייצוגיות מבית "ביזנס קלאס דיילות" הינן בעלות תודעת שירות מפותחת, ניסיון רב בעולם האירועים והבנה מדויקת של הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם.

 

אירוע מוצלח דורש מחשבה מרובה על כל פרט ופרט, ותכנון קפדני של כל שלב באירוע. על מנת שאירוע יהפוך לחוויה נדירה ובלתי נשכחת, חשוב לוודא כי יהיה מי שיקבל את האורחים בחיוך, יכוון אותם למקום הישיבה, ימזוג עבורם משקאות במקצועיות וייפרד מהם בחיוך, בנימה אישית, שתגרום להם לחוש שהאירוע כולו תוכנן במחשבה עליהם ועל צורכיהם הייחודיים. לשם כך אתם זקוקים לדיילות לאירועים של "ביזנס קלאס דיילות".

דיילות לאירועים – תמהיל הכישורים שעושה את ההבדל

אנו גאים בהקפדנו היתרה על איכויותיהן וכישוריהן של הדיילות שאנו מציעים ללקוחותינו לאירועים, על מנת להבטיח כי כל אחת מהן תספק מענה מהיר ואיכותי לצרכים הייחודים של כל אורח, בכל אירוע, ויובילו את האורחים שלכם בדרך לאירוע מוצלח שלא יישכח.

  • דיילות לאירועים של "ביזנס קלאס דיילות" עוברות סינון קפדני, שכולל ראיון עומק אישי – כל הדיילות לאירועים שלנו הינן דיילות ייצוגיות ומרשימות, בעלות יכולות ורבליות, כישורים בין-אישיים, תודעת שירות מפותחת וניסיון מקצועי עשיר בתחום האירועים
  • דיילות לאירועים שלנו עוברות הכשרה מקצועית הנשענת על הניסיון הרב של החברה בהובלת אירועים מכל סוג, כולל הכשרה בניהול קבלת פנים, תפעול דלפקי רישום, שירות ומכירה בכנסים ובתערוכות ועוד.
  • בעת בחירת צוות הדיילות לאירוע שלכם תקבלו תמונה שלהן ואמצעים ליצירת קשר, על מנת שתוכלו להכיר אותן ולדעת מי הן הדיילות שיהיו אחראיות על הצלחת האירוע.
  • אנחנו, ב"ביזנס קלאס דיילות", מקפידים שכל הדיילות שלנו יגיעו לאירוע במראה מוקפד וקלאסי, הכולל איפור עדין ולבוש אחיד וייצוגי, על פי דרישות הלקוח.

ניסיון ומקצועיות שעובדים בשבילכם

חברת "ביזנס קלאס דיילות" מומחית במתן מענה מדויק לאירועים שונים, וביצירת מעטפת שירות מלאה העונה על כל צורכי הלקוח. דיילות החברה השתתפו באירועים יוקרתיים וממלכתיים, ומייצגות כל לקוח בכבוד בזכות מקצועיות ללא רבב ומראה ייצוגי.

אם גם אתם רוצים לממש בצורה הטובה ביותר את פוטנציאל האירוע, ולקדם את העסק שלכם באמצעות אנשי מקצוע איכותיים ועתירי ניסיון, אתם מוזמנים לפנות אלינו וליהנות מצוות דיילות לאירועים שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

למידע נוסף עברו לעמוד צור קשר »

עמדות רישום לכנסים

אם חשבתם עד היום שאין משמעות רבה לאיוש עמדות רישום לכנסים – הגיע הזמן שתדעו שדווקא עמדת הרישום אחראית לרושם הראשוני של האורחים על האירוע. יש לכם רק הזדמנות אחת לייצור רושם ראשוני חיובי. רישום מהיר ויעיל של האורחים בעמדה חיוני לכניסה מהירה ונעימה אל המתחם. אל תתפשרו על פחות מאיוש של עמדת הרישום עם צוות מקצועי, אדיב, מנומס וייצוגי. מחפשים את האנשים הנכונים לניהול ותפעול עמדת הרישום בכנס שלכם? חברת ביזנס קלאס דיילות היא המקום בו תמצאו התאמה מדויקת, עם צוות דיילות מקסימות וכן, עובדי תפעול אחראיים, סורקים ועובדי קבלה. ביזנס קלאס דיילות ידועה כחברה אמינה, מובילה, מקצועית, אדיבה וחדשנית.

איוש נכון של עמדות רישום לכנסים

רישום מהיר ומדויק של כל האורחים חיוני לתפעול תקין של האירוע כולו. על הצוות שמתפעל עמדות רישום לכנסים להיות מסוגל לבצע את תפקידו במהירות ולמנוע המתנה ממושכת של האורחים. יש לשמור על סדר, לאתר במהרה את האורחים ברשימה, לבצע את הרישום ולשלוח את האורחים פנימה עם ברכה. בחרתם צוות מקצועי ויעיל לאיוש עמדת הרישום? הקפידו לקבוע הנחיות ברורות לכל תרחיש. כמו כן, כדאי לוודא זמינות של נציג מטעם בעלי האירוע לפתרון בעיות.

היכן נמקם את עמדת הרישום?

עמדות רישום לכנסים נעצב ונמקם בהתאם לסוג הרישום המבוקש. במקרים בהם הרישום הוא תנאי סף לכניסה אל מתחם האירוע נציב את העמדות בכניסה למתחם באופן שאינו מאפשר כניסה ללא רישום. את מספר עמדות הרישום נקבע על פי מספר האורחים ומספר הכניסות למקום. עמדות רישום לכנסים שנועדו למלא תפקיד שיווקי נמקם בתוך מתחם הכנס במיקום שמאופיין בתנועה רבה. על המיקום של העמדות, העיצוב ותהליך הרישום להתאים לאופי האירוע ולמטרות שלכם. אורחי הכנס הגיעו למקום חלקם רגועים ונינוחים וחלקם מתוחים ונרגזים, את כולם נקבל בפנים שמחות, מאירות וסבלניות בעמדת הרישום. צוות מקצועי יאשר את הרישום, יחלק תגים וחומר מקצועי, ישיב לשאלות. צוות השירות באירוע משפיע על החוויה כולה, חברת ביזנס קלאס דיילות היא המקום בו תמצאו ברגע צוות דיילות ייצוגי ומקצועי, הנכם מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.

24_party

חברות שצרכו את שירות דיילות זה

לחצו על אחד מהלקוחות כדי לצפות בפרויקט בו סיפקנו ללקוח את שירות דיילות זה

שירותים נוספים שאנו מספקים

אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם

דיילת זמנית

העסק שלכם לא יכול לעצור לרגע, גם אם אחד העובדים יצא לחופשה. יש לנו פתרון פשוט ונוח לכל שינוי בלתי צפוי - עובדות זמניות מוכשרות ואיכותיות, לפרק הזמן הדרוש לכם.

קרא עוד
Project Image

מחלקת השמה

זקוקים למזכירה או אשת מכירות חדשה? מחלקת ההשמה שלנו מציעה לכם את הדיילות האיכותיות, המהימנות והמוכשרות שלנו, שתוכלו לשכור לחברתכם רק אם תהיו מרוצים.

קרא עוד
Project Image
33_confetti

הפקת אירועים ופעילויות קד"מ

שנות הניסיון הרבות שלנו בהפקת אירועים ופעילויות קד"מ בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארץ הובילו למוניטין המרשים שלנו בהפקת פעילויות הקד"מ, האירועים, הכנסים והתערוכות המוצלחים והמדוברים ביותר.

קרא עוד
Project Image
32_tie‬‏

מנהלי צוותים ואנשי תפעול

וודאו שהאירוע שלכם יתנהל כשורה בעזרת מנהלי צוות שידאגו לכך שכל אחד מאנשי הצוות יידע מה עליו לעשות ומתי, ובעזרת אנשי תפעול שיהיו אחראים על הצדדים הטכניים ועל טיפול בתקלות.

קרא עוד
Project Image
34_headphone

דיילות וידוא הגעה

כיצד תדעו מי באמת מתעתד להגיע לאירוע שלכם? כמה מנות לרכוש? כמה שולחנות לסדר? כל השאלות החשובות האלה יקבלו מענה בעזרתן האדיבה של דיילות וידוא ההגעה שלנו.

קרא עוד
Project Image

עמדות רישום ממוחשב לאירועים

עמדות רישום ממוחשבות לאירועים הפכו לסטנדרט בכל אירוע רב משתתפים. מסד הנתונים המפולח הנאגר במערכות הרישום רב חשיבות באירוע ואחריו, לצורך שמירה על קשר עם המבקרים באירוע שלכם.

קרא עוד
Project Image
נגישות