offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

למה אתם צריכים דיילות לאירוע?

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

דיילות קידום מכירות אלכוהול - שמפניה הנקל
14 בSeptember 2017

אם אתם רוצים שהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם יתרשמו מהחברה שלכם, יעריכו את השירות שלכם, ויחוו את המותג שלכם באופן מיטבי, עליכם להשקיע בדיילות האיכותיות ביותר לאירוע שלכם.

 

חברות רבות משתתפות לאורך השנה באירועים שונים, תערוכות וכנסים, ופעמים רבות אף יוזמות אירועים כאלה על מנת לקדם את החברה או מותג מסוים שהיא מייצגת. השתתפות באירועים כאלה, או תכנון שלהם, דורשים מיתוג ייחודי לאירוע, יצירת קונספט ויזואלי אחיד לאירוע או לדוכן, תכנון ועיצוב מוצרי קידום מכירות שיחולקו ללקוחות והחלטה אסטרטגית בעניין המסר שתרצו להעביר באירוע, לגבי מוצר חדש או המותג, שיתבטא הן בקונספט הויזואלי והן בתכנים שיועברו ללקוחות הפוטנציאלים.

 

בכל האלמנטים העיצוביים והמיתוגיים אתם שולטים היטב, אבל מה לגבי האנשים שייצגו אתכם ואת החברה בדוכן שהקמתם? כיצד אתם מבטיחים כי הם ימלאו אחר דרישותיכם ויציגו את המסרים שהוחלט עליהם בצורה הנכונה והמדויקת ביותר?

 

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

כשם שלא תתפשרו על המעצב שיתכנן ויעצב את הלוגו לחברה ועל השירות שתתנו ללקוחות שלכם, מומלץ להימנע מהתפשרות על האנשים שמייצגים אתכם, את המותג שלכם ואת החברה שלכם.

 

הדיילות האיכותיות ביותר אצלנו

כל  הדיילות של “ביזנס קלאס דיילות” – דיילות קד”מ, דיילות-דוגמניות, דיילות לרישום ולהכוונה או כל דיילת אחרת – מתמחות בייצוג חברות שונות ובהעברת מסרים בצורה מדויקת ומכובדת, בהתאם לסוג האירוע ולציפיות הלקוח.

 

שימוש בדיילות מקצועיות יאיר את החברה ואת המותג שאתם מייצגים באור מקצועי ואיכותי, ויתרום רבות למהלך השיווקי אותו אתם רוצים לקדם.

 

מכיוון שהדיילות של “ביזנס קלאס דיילות” הן השגרירות של הלקוחות שלנו, אנו מעסיקים אך ורק דיילות מקצועיות ואיכותיות. כל אחת מהדיילות שלנו נבחרת בקפידה ונדרשת לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים. נוסף על כך, על מנת לספק ללקוחותינו ביטחון מלא בזמן אמת, אנו מעסיקים מנהלות ומנהלי צוותים שנמצאים בשטח, ואחראים על כך שהדיילות פועלות כראוי ומקדמות היטב את המסרים שנקבעו מראש.

 

דיילות באירוע – הפנים של החברה שלך

לקוח שנפגש עם דיילות בדוכן או באירוע רואה בהן את הפנים של החברה. שימוש בדיילות מקצועיות יקדם את מטרותיכם, ויבטיח כי תוצגו באופן ראוי. בחירה בדיילות של “ביזנס קלאס דיילות” תגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להפוך ללקוחות מתמידים ונאמנים.

Accessibility