כבכל שנה, דיילות "ביזנס קלאס דיילות" משתתפות באירוע בייבילנד במגוון תפקידים, שביניהם: הכוונה ומשיכת לקוחות לעמדה, הסברה על המוצר, הרשמה לאתר וחלוקת מתנות ודוגמיות למשתתפים.
דיילות "ביזנס קלאס" מקבלות בחיוך את פני אורחי פעילויות עיריית תל אביב המחזיקים בכרטיס דיגיתל או דיגיטף בעמדות קבלת פנים ובעמדות הרישום, מספקות הכוונה, מחלקות מתנות ועוד.
דיילות "ביזנס קלאס" מבצעות עבודת שירות לקוחות בעמדות "דיגיטל" בסניפים אחדים של הבנק הבינלאומי. במסגרת עבודתן, הדיילות פונות באופן אקטיבי ללקוחות, ומציעות להם הדרכה בביצוע פעולות שונות בעמדת הדיגיטל.
דיילות "ביזנס קלאס" מבצעות עבודת שירות לקוחות בעמדות "דיגיטל" בסניפים אחדים של בנק מסד. במסגרת עבודתן, הדיילות פונות ביוזמתן ללקוחות המעוניינים בשירות מצד עובדי סניף הבנק, ומציעות להם הדרכה בביצוע פעולות.
דיילות "ביזנס קלאס דיילות" עוסקות בקידום מכירות ובשירות לקוחות "אופל" באולמות תצוגת רכבים בשלוש נקודות מרכזיות - רעננה, הרצליה ואשדוד. פעילות מוצלחת זאת מתבצעת בקביעות לאורך מחצית השנה האחרונה בכל מוצ"ש.
דיילות VIP ביזנס קלאס ביצעו עבודת קבלת קהל והכוונה לנציגי מכירות בחנות ויה ארקדיה בבני ברק, במשך חודש וחצי, מדי יום, בתקופת הקיץ.
דיילות VIP של "ביזנס קלאס" עבדו כמארחות בחנות "נגב קרמיקה" בבני ברק, כתיגבור לעובדי החנות, ובמסגרת תפקידן קידמו את פני קהל לקוחות החנות, הסבירו ללקוחות על אודות החנות, כיוונו לנציגי מכירות ועוד.