offer בואו לעבוד איתנו Customers Testimonials
Call Now
banner

איזו דיילת אתם צריכים לאירוע?

Post Image

קידום מכירות במגוון אירועים

קידום מכירות הינו חלק משמעותי ביותר בבניית אסטרטגיה שיווקית; היבט

Post Image

דיילות המאיישות עמדות רישום

איוש עמדות רישום על ידי דיילות חייכניות, נעימות ומסבירות פנים

Post Image

חלוקת פליירים על ידי דיילות

חלוקת פליירים הינה חלק משמעותי מאסטרטגיה שיווקית מנצחת. בימינו, עסקים

דיילות קידום מכירות סיגריות
14 בSeptember 2017

יש מגוון רחב של סוגי דיילות, כאשר כל דיילת מספקת מענה לצורך שונה של הלקוח. כיצד תבחרו בדיילות המתאימות ביותר לאירוע שלכם? על מנת להקל עליכם את הבחירה, כתבנו עבורכם את המאמר הבא.

 

חברת “ביזנס קלאס דיילות” מציעה קשת רחבה של כל סוגי הדיילות – דיילות דוגמניות, דיילות טעימה, דיילות הכוונה, דיילות קד”מ, דיילות ברמניות – כאשר כל סוג מספק מענה מדויק ואיכותי לצרכים הספציפיים של הלקוחות השונים.

 

המגוון הרחב הוא נפלא, אך עלול ליצור בלבול כאשר לקוח מגיע לחברת הדיילות בפעם הראשונה, ומתקשה להסביר מה בדיוק הוא צריך.

 

אז נכון, אנשי המקצוע שעומדים מולכם בחברת הדיילות צריכים לדעת כיצד לבצע עבורכם את ההתאמה המדויקת, אבל חשוב שגם אתם תגיעו עם מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם, כאשר בשילוב עם הצורך שלכם, ייצרו את ההתאמה האופטימאלית בין דיילת לאירוע אליו היא מיועדת.

 

צורכי הלקוח במקום הראשון

על מנת לבצע התאמה מדויקת בין האירוע ובין הדיילות שיגיעו אליו, צריך להשיב על שלוש שאלות – מה סוג האירוע? מה התקציב העומד בפניכם? מהי מטרת האירוע שלכם?

 

  • סוג האירוע – חשוב מאד שהדיילות יתאימו לאופי האירוע. אם מדובר באירוע יוקרתי חשוב, כדאי לבחור בדיילות-דוגמניות יפהפיות, שמשדרות יוקרה, איכות והשקעה. לעומת זאת, אם מדובר במהלך קידום מכירות שעובר בין ברים בשעות הלילה, כדאי לבחור דיילות שהן לא רק ייצוגיות, אלא גם תוססות, חברותיות וכריזמטיות, שכישוריהן הבין-אישיים והמכירתיים יסייעו ביצירת סקרנות לגבי המוצר המקודם בקרב הלקוחות הפונטציאליים.
  • תקציב – חשוב מאוד להגיע לפגישה בחברת הדיילות לאחר שהגדרתם מהו התקציב העומד לרשותכם. הדבר יאפשר לחברת הדיילות להמליץ בהתאם על כמות הדיילות וסוג הדיילות שתוכלו להכיל בתקציב הזה.
    לדוגמה – הגיע אלינו לקוח שביקש לשכור ארבע דוגמניות לאירוע יוקרתי, אך התקציב שעמד לרשותו היה נמוך מידי. במקום להתפשר על איכות ומראה הדיילות הצענו לו להסתפק בשלוש דיילות וליהנות מהאפקט היוקרתי המתבקש. הלקוח הסכים איתנו וכמות התגובות החיוביות שהתקבלו שכנעה אותו שקיבל החלטה נכונה.
  • המטרה הסופית – לכל אירוע או מהלך יש מטרה סופית – יצירת רושם, איסוף לידים, מכירה – כל מהלך והצורך שלו. חשוב שתשאלו את עצמכם “מהי מטרת האירוע?” לפני שאתם מגיעים לפגישה, ואנו נדע להתאים לכם את הדיילות העונות על הצורך.

 

אל תקנו חתול בשק

הדבר החשוב ביותר בבחירת דיילות הינו לדעת מיהן הדיילות שמגיעות לאירוע.

 

בניגוד לרוב חברות הדיילות, ב”ביזנס קלאס דיילות” אנו עובדים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, ולכן כל לקוח מוזמן לקבל מידע מלא על כל אחת מהדיילות שנבחרו לאירוע שלו, ואף לשוחח עמה בטלפון, על מנת להכיר אותה ולבצע תיאום ציפיות.

 

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת היכרות איתנו, ולהתרשם באופן אישי מכל אחת מהדיילות שלנו.

Accessibility